Specjalista ds. komunikacji

Stanowisko/Funkcja: Specjalista ds. komunikacji

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Rektora

Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe:

- wykształcenie wyższe;

- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe;

- doświadczenie w kierowaniu projektami PR i marketingu;

- doświadczenie w pracy z mediami;

- doświadczenie w pracy z biznesem;

- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;

- umiejętność analitycznego myślenia;

- komunikatywność, asertywność;

- otwartość na doskonalenie zawodowe.

Przewidywana data zatrudnienia: Sierpień 2018 roku.

Dokumenty: CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) należy składać na adres kierownik.rektoratuatau.am.gdynia.pl w terminie do 13.07.2018r., wpisując w tytule maila nazwę stanowiska pracy. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez wyżej wymienionego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Podmiot udostępniający: 

AMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Kierownik Rektoratu
09.07.2018
Wprowadzenie:
M.Krakowska 09.07.2018
Ostatnia modyfikacja:
M.Krakowska 09.07.2018