Asystent/ka Rektora

Stanowisko:

Asystent/ka Rektora 

Wymiar czasu pracy:

cały etat

Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Praktyka:

- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane prawnicze lub ekonomiczne)

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office

- doświadczenie zawodowe

- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu

- skrupulatność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia

- komunikatywność, asertywność, inicjatywa i zaangażowanie w działaniu

- odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych działań

- otwartość na doskonalenie zawodowe

- dyspozycyjność

Przewidywana data zatrudnienia: czerwiec 2018r.

Dokumenty:

CV, list motywacyjny oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) należy przesyłać na adres kierownik.rektoratuatau.am.gdynia.pl do 22.06.2018 r. podając w tytule nazwę stanowiska. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez wyżej wymienionego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Rektor AMG
18.06.2018