Specjalista / Specjalista ds. administracyjnych

Stanowisko /Funkcja: Specjalista / Specjalista ds. administracyjnych

Wymiar czasu pracy: Pełny etat

Jednostka/komórka organizacyjna: Rektorat  

Wykształcenie, Doświadczenie Zawodowe, Wymagania kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe;

- minimum 3 letnie doświadczenie w pracy biurowej;

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office);

- umiejętność pracy pod presją czasu;

- skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w działaniu;

- komunikatywność;

- otwartość na doskonalenie zawodowe;

- umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów.

Przewidywana data zatrudnienia: Marzec 2018 r.

Dokumenty: CV oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U.2016.922) należy składać na adres: kierownik.rektoratuatau.am.gdynia.pl (podając w tytule nazwę stanowiska) w terminie            do 15 lutego 2018 roku.

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez wyżej wymienionego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Podmiot udostępniający: 

UMG Dział Kadr i Płac

Wytworzył informację:

Kierownik Rektoratu
26.01.2018